Garanti Şartları

LİFEWATER SU ARITMA: Garanti Şartları

LİFEWATER Su Arıtma firması tarafından üretilen tüm ürünler 2 yıl boyunca T.C. Ticaret ve Sanayi Bakanlığı koşulları uyarınca garanti altındadır. Garanti kapsamında olan bir ürün için, cihazdan kaynaklanan bir arıza olduğunda, tüm donanımlar ücretsizdir. Filtre Değişimi Sistemin sağlıklı çalışması ve arıtma işlemini %100 verimli olarak gerçekleştirmeye devam etmesi için filtre değişiminin düzenli olarak yapılması şarttır. Filtreler düzenli olarak değiştirildiği sürece, sistemin tüm donanımı 2 yıl boyunca garanti altındadır. Bazı cihazlarımızda garanti süresi opsiyonu mevcuttur. Garanti süresine +1,+2,+3,+4,+5 yıla kadar sipariş verilen ürüne göre ekleme yapılabilmektedir. Filtre Değişim Süreci: · Özel yazılımımız ile filtre değişim tarihlerinizi takip ediyoruz · Filtre değişim zamanı gelince size ulaşıyoruz · Filtreler firmamızdan direkt size sevk edilir Filtreleri zamanında değiştirmeyi reddedilmesi durumunda: · Cihaz garanti süreci sona erer · Optimum su kalitesi sağlanamaz · Su üretim miktarı ve tazyiği düşer · Mekanik ve elektronik donanım zaman içinde arızalanır

Garanti Kapsamında Olan Durumlar: · Tüm mekanik parçalar · Tüm elektronik aksamlar · Tüm donanım (filtreler hariç) Garantisi Kapsam Dışı Olan Durumlar: · Filtreler / Kargo Masrafları · Evinize/İş Yerinize Servis Hizmeti · Kullanıcı Hatası Filtreler garanti kapsamı dışındadır. Garanti kapsamı servis için 3 seçeneğimiz mevcuttur: 1Parçalar müşteriye karşı ödemeli kargo ile gönderilir, parça değişimini müşteri gerçekleştirir 2Müşteri cihazı söküp, kargo ücretini ödeyerek merkeze gönderir, merkez arızayı giderip karşı ödemeli kargo ile cihazı müşteriye geri gönderir 3Müşteri 40 TL karşılığında evine/işyerine servis kabul eder.