İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI

4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misali ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda kanun kapıdan ve mesafeli satışlarda (satış tarihinden sonraki 7 günlük süreç dışında) koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını cayma hakkı vermemektedir. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili teknik servisin arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. Yönetmeliklerde ürünün tamir süresi en fazla 30 iş günü olarak belirlenmiştir. Ayıplı ürününüz ile ilgili işlemlerinizin başlatılması için 0542 527 31 31 arayarak başvurunuzu müşteri temsilcilerine iletmeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin size veya gösterdiğiniz adresteki kişi/kuruluşa tesliminden 7 iş günü içinde iade hakkına sahip olursunuz. İade istek bildirimi önce 0542 527 31 31 nolu telefonu arayıp söylenmelidir. Ayrıca firmaya yazılı e-mail mutlaka gönderilmelidir. Aksi takdirde olabilecek olumsuzluklardan firmamız sorumlu olmayacaktır. İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kargosu size aittir.

İadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ambalajı ile birlikte yapılmalı ve ambalajı zarar görmemesi gerekmektedir. (Yırtılmamalı, üzeri çizilmemeli, yazı yazılmamalı,v.b) . aksi takdirde ürün/ürünlerin kargoda zarar görme ihtimali artacaktır ve bu sebepten dolayı zarar görmüş ürün/ürünlerin iade işlemleri tamamlanmayacaktır.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile birlikte orjinal fatura ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir. Gelen ürün öncelikle iade bölümü tarafından incelenir, gerekli görülmesi halinde ürün/ürünler yetkili teknik servise test etmeleri için gönderilir. Eğer kullanıcı kaynaklı hata ile karşılaşılır ise iade işlemleri tamamlanmayacaktır. İade ürün bedelleri, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, 7 iş günü içinde banka hesabınıza iade edlir.